در چهارمین جلسه پردیس ICT، با پذیرش سه تیم موافقت شد


چهارمین جلسه پردیس ICT، با پذیرش دیدبان سیستمم، پنکیک و منشور فناوری پردیس تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان به نقل از پردیسICT، در پنجمین جلسه کارگروه شورای فناوری پارک علم وفناوری خراسان، در ۲۰ آذرماه ۱۴۰۰، درخواست شرکت های دیدبان سیستم پویانگر پاژ، پیشگامان گسترش متن باز، منشور فناوری فردا و  شرکت دانش‌بنیان نویدآوران ویستا تام (TotalNAV) جهت عضویت در پردیس ICT پارک مورد بررسی قرار گرفت و با عضویت ۳ شرکت از شرکت های مذکور به شرح زیر به عنوان شرکت های رشد یافته در این پردیس موافقت شد.

  • دیدبان سیستم پویانگر پاژ : طراح، تولید کننده و مجری تجهیزات حفاظت الکترونیک شامل انواع دوربین های مداربسته و رکوردرهای صنعتی و نیمه صنعتی و سامانه های هشدار دهنده، هوشمند سازی سامانه های نظارت تصویر جهت دقت بیشتر و صرف انرژی و هزینه کمتر، تولید نرم افزارهای کنترل شهری شامل سامانه پلاک خوان و کنترل سرعت کاملاً بومی
  • منشور فناوری فردا: طراحی سامانه های شبیه ساز واقعیت مجازی، نمایشگرها و سامانه های تعاملی واقعیت افزوده، طراحی و پیاده سازی نرم افزارهای تلفن همراه، طراحی بازی های تلفن همراه فعالیت می کند.
  • پیشگامان گسترش متن باز: ارائه کلیه خدمات تخصصی امنیتی و متن‌باز در زمینه زیر ساخت های ابری و زیرساخت های مبتنی بر لینوکس به کاربران و سازمان‌ها گسترش یافته است. و همچنین در حال حاضر ارائه مشاوره‌های امنیتی در زمینه امن‌سازی بسترهای فناوری اطلاعات، پیاده سازی انواع زیر ساخت های سروری مبتنی بر پایه لینوکس و پیاده سازی CI/CD و آموزش DevOps برای سازمان ها جمله خدماتی است که توسط شرکت پیشگامان به سازمان‌های دولتی و خصوصی ارائه می‌گردد. پژوهشگران و کارمندان مشغول در این شرکت، در بالاترین مدارج حوزه امنیت و لینوکس می‌باشند. استارت آپ شرکت که دارای گواهی دانش بنیانی می باشد با نام پنکیک در زمینه saas و بصورت تخصصی در زمینه ارائه خدمات پایگاه داده مدیریت شده در بستر ابری DBaaS فعال می باشد.


لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات