قابلیت تنظیم شوک قلبی خودکار تا ۳۶۰ ژول فراهم شد


مدیرعامل شرکت تجهیزات پیشرفته درمان توس در مراسم افتتاحیه هفته پژوهش، فناوری و فن‌بازار در استان خراسان رضوی در گفت‌وگو با روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان، اظهار کرد: این دستگاه «شوک قلبی خودکار» هست که کاربرد آن در موارد پیش بیمارستانی است.

محمد آهنیان افزود: زمانی که یک فرد دچار ایست قلبمی می‌شود، ۳ الی ۵ دقیقه برای شوک و احیا فرصت دارد. این فرصت برای رساندن بیمار به بیمارستان و یا رسیدن آمبولانس به بالین بیمار فرصت مناسبی نیست. نصب این دستگاه در اماکن عمومی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

آهنیان ادامه داد: کاربری این دستگاه بسیار آسان و با کمک دو کلید انجام می‌شود. یک کلید برای روشن و خاموش کردن دستگاه و کلید دیگر برای زمانی است که قصد شوک دادن به بیمار را داریم. دستگاه توانایی راهنمایی کردن اوپراتور خود را برای انجام به موقع فرآیند شوک و احیا را دارد.

قابلیت تنظیم شوک قلبی خودکار تا ۳۶۰ژول فراهم شد

مدیرعامل شرکت تجهیزات پیشرفته درمان توس تشریح کرد: این دستگاه نمونه داخلی نداشته و شرکت ما اولین تولید کننده این دستگاه است. دستگاه شوک قلبی خودکار ساخت داخل از نظر کیفیت کاملا قابل رقابت با بهترین برندهای دنیا است. میزان شوک این دستگاه تا ۳۶۰  ژول قابل تنظیم شدن است که مخصوص موارد مرتبط با شوک برای افراد چاق است.

صرفه‌جویی یک چهارمی قیمت با خرید کالای داخلی

وی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین مزیت این دستگاه بومی‌سازی شدن آن است. اکثر دستگاه‌های موجود در ایران به دلیل عدم دسترسی به شرکت سازنده در خصوص خدمات پس از فروش دچار مشکل می‌شوند. از آنجایی که صفر تا صد این دستگاه توسط شرکت ما تولید شده است این عیب را برطرف کردیم. از نظر قیمت نیز خرید این دستگاه دارای صرفه اقتصادی در حدود یک چهارم قیمت نمونه خارجی آن است.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات