به عنوان رئیس کمیسیون دائمی هیئت امنای پارک خراسان رضوی منصوب شد


با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر علی خیرالدین، معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، به عنوان "رئیس کمیسیون دائمی هیئت امنای پارک علم و فناوری خراسان رضوی" منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان، در متن این حکم چنین آمده است:

جناب آقای دکتر علی خیرالدین

با سلام و احترام،

در اجرای بند "۱-۳" دستورالعمل نحوه تشکیل و فعالیت کمیسیون دائمی موضوع ماده ۶ ایین نامه داخلی هیئت امنا و با توه به تجارب ارزنده جنابعالی در حوزه اموزش عالی، به موجب این حکم به عنوان "رئیس کمیسیون دائمی هیئت امنای پارک علم و فناوری خراسان رضوی" منصوب می شوید.

نقش برجسته هیئت های امنای دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری در پیشبرد هدف های نظام آموزش عالی کشور آشکار و بی بدیل است. سیاست گذاری، برنامه ریزی، نظارت و تصویب برنامه های راهبردی و حمایت از پارک در اجرای این سیاست ها، در کنار سایر وظایف ذکرشده در قانون، از مهمترین وظایف هیئت های امنا است ه انتظار می رود با تلاش های اعضای این هیئت و جناب عالی در این دوره تحقق یابد.

مقتضی است در چارچوب وظایف و اختیارات مندرج در تبصره ذیل ماده ۶ ایین نامه موصوف و نیز دستورالعمل یادشده، پس از هماهنگی با مرکز هسئت های امنا و هیئت های ممیزه و دبیر محترم جلسات کمیسیون دائمی جهت بررسی کارشناسی موضوع قابل طرح در هیئت امنا اقدام کنید.

محمدعلی زلفی گل

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات