عضویت فعال آزمایشگاه پارک علم و فناوری گلستان در شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی کشور

عضویت فعال آزمایشگاه پارک علم و فناوری گلستان در شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی کشور

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، با پیگیری‌های به عمل آمده، بازدید‌ها و ارزیابی‌های صورت گرفته، آزمایشگاه پارک علم و فناوری گلستان به عضویت فعال شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری درآمد.

بر این اساس، عملکرد آزمایشگاه پارک علم و فناوری گلستان به صورت سالانه در کنار سایر مراکز عضو، ارزیابی و رتبه‌بندی خواهد شد.

ارتقاء نوع عضویت و همچنین بهره‌مندی آزمایشگاه پارک علم و فناوری گلستان از حمایت‌های شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با توجه به امتیاز کسب شده در ارزیابی و طبق دستورالعمل‌های شبکه انجام می‌گردد.

لازم به ذکر است، آزمایشگاه تخصصی پژوهشی پارک علم و فناوری گلستان در زمینه های تخصصی مختلف مهندسی شیمی، شیمی، داروسازی، میکروبیولوژی غذایی، مهندسی پلیمر، کشاورزی و مهندسی صنایع غذایی با دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و صنعتی داخل و خارج از استان و طیف وسیعی از صنایع ایران همکاری پژوهشی دارد و کلیه متقاضیان استفاده از خدمات این آزمایشگاه می‌توانند جهت مشاهده لیست کامل تجهیزات، تعرفه‌ها، دریافت فرم پذیرش، ثبت درخواست و ... به وبسایت رسمی این آزمایشگاه به نشانی www.gstparklab.com مراجعه نمایند.

گفتنی است؛ شرکت‌های زیرمجموعه پارک علم و فناوری گلستان با ارائه نامه تخفیف از طرف این پارک می‌توانند از تخفیف ۵۰ درصدی جهت انجام کلیه آزمون‌های درخواستی استفاده کنند.

متقاضیان همچنین می‌توانند جهت کسب اطلاعات تکمیلی روزهای شنبه الی چهارشنبه از ساعت ۸ صبح الی ۱۶ با شماره تلفن‌ ۰۱۷۳۴۵۳۳۷۷۷ تماس حاصل نمایند.

آزمایشگاه پارک علم و فناوری گلستان هم‌اکنون در شهرک صنعتی آق‌قلا (ابتدای فاز۳- مجتمع کسب‌وکار-طبقه همکف) قرار دارد.

    لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری گلستان

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری گلستان

    پارک علم و فناوری گلستان

    پارک علم و فناوری گلستان یک پارک علم و فناوری در شهر آق قلا می باشد

      نظرات