جشنواره استعداد یابی و مهارت افزایی رویش جوانه ها در گناباد برگزار گردید


شرکت خانه هوش خلاق کودک و نوجوان شریف گناباد، واحد فناور عضو مرکز رشد فناوری گناباد برای اولین بار در شهرستان نسبت به برگزاری جشنواره استعدادیابی و مهارت افزایی رویش جوانه ها پرداخت.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان، به نقل از مرکز رشد فناوری گناباد؛ شرکت خانه هوش خلاق کودک و نوجوان شریف گناباد، جشنواره رویش جوانه ها با همکاری مرکز رشد فناوری گناباد، مرکز  فنی و حرفه ای علامه بهلول و پژوهشسرای دانش آموزی پیامبر اعظم(ص) در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد .

در این جشنواره حسین تقوی مدیر مرکز رشد فناوری گناباد ضمن خوشامدگویی به ارائه معرفی مرکز و فعالیتهای انجام شده در حوزه حمایت از ایده ها و طرح های نوآورانه و تجاری سازی آنها پرداخت و درخصوص برگزاری این گونه جشنواره ها و شناسایی افراد خلاق و ماهر و رهنمود آنها به سمت تجاری سازی ایده ها در آینده ای نزدیک اظهار امیدواری کرد تا بتوانیم گامی مهم در ارتقاء اقتصاد شهرستان برداریم.

نسیم سلطانخواه مدیرعامل شرکت نیز به معرفی فعالیتهای شرکت در حوزه افزایش خلاقیت و مهارت در بین دانش آموزان در رده سنی ۵ تا ۱۸ سال پرداخت و افزود: برگزاری این جشنواره برای اولین بار در سطح شهرستان و روند تکرار شونده برگزاری به ما در جهت شناسایی دانش آموزان خلاق و نخبه و تقویت روند مهارتی آنها کمک خواهد نمود.

در ادامه دانش آموزان ثبت نام کننده به ارائه ایده ها و مهارت های خود پرداختند و کارشناسان که متشکل از آقایان آصف زارع و امین رنجبران اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی گناباد و خانم ها ایمانی نژاد مشاور  و سمیه جوادی کارشناس مرکز رشد فناوری گناباد به ارائه نظرات در جهت ارتقاء طرح های ارائه شده پرداختند.

در پایان از طرح های برتر و برندگان مسابقات استانی در حوزه های مختلف رده دانش آموزی تقدیر به عمل آمد.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات