رویداد ایده شو در حوزه معدن و صنایع معدنی در گناباد برگزار شد


رویداد ایده شو در حوزه معدن و صنایع معدنی با همکاری مرکز رشد فناوری گناباد و مجتمع آموزش عالی این شهرستان با حضور ۱۸ ایده برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان و به نقل از مرکز رشد فناوری گناباد، رویداد ایده شو در حوزه معدن و صنایع معدنی با همکاری مرکز رشد فناوری گناباد و مجتمع آموزش عالی این شهرستان بصورت مجازی در بهمن ماه برگزار شد.

هدف از برگزاری این رویداد فراهم سازی زمینه برای جذب ایده ­ها و دریافت مشکلات و عوارض موجود در معادن و صنایع مرتبط می باشد و در برنامه بلندمدت، پس از پالایش و داوری ایده­ ها، با رشد و پرورش آنها و تقویت علمی، اجرایی و بازاریابی آنها، زمینه را برای تبدیل ایده به ثروت و تبدیل فرد یا شرکت نوپا به شرکت دانش بنیان فراهم می شود.

در طی رویداد کارگاه آموزشی آشنایی با تدوین طرح کسب و کار توسط حسین تقوی، مدیر مرکز رشد فناوری گناباد و کارگاه آموزشی آشنایی با نحوه ارائه آسانسوری، توسط سمیه جوادی کارشناس مرکز رشد فناوری گناباد برگزار گردید.

ایده های ارائه شده در این رویداد طی دو روز در محل مرکز رشد فناوری گناباد و با حضور اساتید دانشگاهی مرتبط در حوزه تخصصی و پرسنل مرکز رشد فناوری گناباد مورد داوری قرار گرفت.

در اختتامیه رویداد از سه طرح به شرح ذیل تقدیر شد:

۱- اپلیکیشن مدیریت عملیات انفجار" آتشکار" (علی سیامکی)

۲- طراحی و ساخت دامپتراک خودآبپاش مجهز به حسگرهای گرد و خاک(محمدعلی دباغیان نظامی)
۳- مجازی سازی آزمایشگاههای عملی زمین شناسی(آرزو ولیان)



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات