سومین دوره مسابقات کدکاپ

سومین دوره مسابقات کدکاپ

سومین دوره مسابقات برنامه نویسی کدکاپ در محل دانشگاه صنعتی شریف در تاریخ 27 الی 28 مهر ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

به گزارش اکوسیستم، به نقل از دیده بان علم ایران، سومین دوره مسابقات برنامه نویسی کدکاپ با هدف ارتقاء دانش و مهارت برنامه‌نویسی شرکت کنندگان و کاربردی ساختن این دانش در صنعت فناوری اطلاعات ایران در محل دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

این دوره از مسابقات در چهار سطح دست گرمی، مقدماتی، انتخابی و نهایی برگزار می‌شود. قسمت دست گرمی جهت آشنایی با سبک و نوع سوال‌های مسابقه و با اهداف آموزشی است، این دسته از مسابقات از یکم مهر ماه سال جاری شروع شده و تا هفتم این ماه نیز ادامه دارد.

مسابقات مقدماتی در تاریخ 11 مهر، مسابقات انتخابی در تاریخ 14 مهر ماه و مسابقات نهایی در تاریخ 27 الی 28 مهر ماه بصورت حضوری در دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد.

علاقمندان به منظور حضور در مسابقات نهایی باید در مرحله مقدماتی شرکت کنند. مسابقات مقدماتی در قالب گروه‌های دو نفره برگزار می‌شود که نهایتا 100 تیم برگزیده از این مرحله به بخش مسابقه‌ی حضوری در دانشگاه صنعتی شریف راه پیدا می‌کنند.

لازم به ذکر است که آخرین مهلت ثبت نام برای حضور در مسابقات کدکاپ تا شروع مسابقه‌ انتخابی یعنی 13 مهر ماه است و علاقمندان برای ثبت نام می‌توانند به این لینک https://codecup.ir مراجعه کنند.

    نظرات