چهار راهکار دیچر برای موفقیت کارآفرینان

چهار راهکار دیچر برای موفقیت کارآفرینان

کنی دیچر بنیانگذاری استارتاپ 500 میلیون دلاری wheels up (شرکت هواپیمایی خصوصی) تا کنون استارتاپ‌های زیادی را به موفقیت رسانده است.

اکوسیستم – دیچر در کارنامه کاری خود سابقه مدیریت استارتاپ‌های موفقی از چاپ تیشرت و تهیه لوازم ورزشی گرفته تا ساخت نوشیدنی و ارائه جت‌های خصوصی را دارد. وی برای دستیابی به موفقیت چهار توصیه به کارآفرینان کرده است.

از نه استقبال کنید

دیچر می‌گوید که یک کارآفرین باید به خود باور داشته باشد و در صورت نه شنیدن به این فکر کند که در حال نوآوری است. اگر همه دید شما را داشتند که خودشان قبلا اینکار را انجام داده بودند. دیچر اعتقاد دارد که نه یعنی الان نه.

بنیانگذار wheels up به کارآفرینان توصیه می‌کند که هیچگاه نه را به عنوان پاسخ قبول نکنند. به اعتقاد وی کارآفرین باید باور داشته باشد که در بازی بزرگان جا دارد.

بهروابط اهمیت بدهید

دیچر برای نام بردن از شرکای تجاری الفاظی مثل رفیق من یا دوست من را بکار می‌برد. او اعتقاد دارد که چنانچه توقع دارید کارمندان با مشتریان برخورد خوبی داشته باشند، شما نیز باید با کارمندان خود خوب برخورد کنید؛ بنیانگذار wheels up معتقد است که نباید هیچ پلی را خراب کرد.

وی به کارآفرینان توصیه می‌کند که به مشتریان احترام بگذارند، زیرا میزان رضایت و بازگشت مشتریان اصلی‌ترین معیار سنجش ارزش کسب و کار شما است.

نقشه راه داشته باشید

دیچر به طرح کسب و کار اعتقاد عمیقی دارد؛ اگر چه این موضوع را خیلی از کارآفرینان مهم نمی‌دانند، ولی وی معتقد است که ایده‌ها شکننده هستند و به همین دلیل فقط یک ایده کافی نیست، شما باید یک طرح جامع و کامل داشته باشید که حکم یک نقشه را برای شما داشته باشد.

به اعداد توجه کنید به نظر دیچر علاوه بر ایده و نقشه شما باید اعداد را نیز جزو اهداف خود در نظر بگیرید. بنیانگذار wheels up معتقد است که عمر مفید یک ایده فقط 5 تا 7 سال است، بنابراین شما تا قبل از آن باید بار خود را ببندید. به باور دیچر، کارآفرینان باید همواره اعداد را به عنوان هدف مد نظر قرار دهند و آنها را مسیر موفقیت خود تلقی کنید.

    نظرات