رویداد یلدای کارآفرینان استارتاپی برگزار خواهد شد

گردهمایی یلدای کارآفرینان استارتاپی، رویدادی است که هر ساله به مناسبت شب یلدا برگزار می‌شود.

به گزارش اکوسیستم، سال ۹۵ در پنل کارآفرینان سعید محمدی مدیرعامل دیجی کالا، شهرام شاهکار مدیرعامل اسنپ، محمد جواد شکوری مقدم مدیرعامل اپارات،علیرضا صادقیان مدیرعامل نت برگ و نازنین دانشور مدیرعامل تخفیفان با مدیریت میلاد صابری مدیرعامل دلینو حضور داشتند. در پنل سرمایه گذاری سعید رحمانی مدیرعامل سرآوا، شهاب جوانمردی مدیرعامل فناپ، رضا زرنوخی رییس انجمن وی سی ایران و علی فیاض بخش مدیر سابق حرکت اول با مدیریت شهرام شریف روزنامه نگار زمینه تکنولوژی شرکت کرده بودند. در پنل سوم نیز محسن ملایری مدیرعامل آواتک، ناصر غانم زاده مدیر سابق فینوا، حمزه قطبی نژاد مدیرعامل نوتک، احمد رضا مسرور مدیرعامل دیموند و محمد امینی صمیمی مدیرعامل شفق با مدیریت رضا کلانتری نژاد مدیرعامل شتابدهنده شزان حضور داشتند. مدیریت این برنامه و اجرا هم به عهده اکبر هاشمی مدیر مسئول هفته نامه شنبه بود.

امسال نیز همانند سال پیش، خانواده اکوسیستم استارتاپی ایران دورهم جمع می‌شوند تا از دغدغه‌ها و امیدهای که برای سال 97 دارند و از آینده پیش روی اکوسیستم استارتاپی ایران بگویند.

در رویداد یلدای کارآفرینان استارتاپی 96 علاوه بر آنکه مدیران و فعالان بیشتری به این گردهمایی خواهند آمد، بخش قابل توجهی از میهمانان به عنوان پنلیست حضور دارند. همچنین تغییراتی را نیز در اجرا و موضوعات شاهده خواهیم بود، به علاوه از دو تندیس اسب تک شاخ و یلدا رونمایی می‌شود؛ این تندیس‌ها به استارتاپ‌های موفق و توسعه دهندگان اکوسیستم کارآفرینی و استارتاپی اهدا خواهد شد.

با توجه به حضور بالغ بر ۸۰۰ نفر از مدیران استارتاپ‌ها، سرمایه گذاران، مدیران وی سی‌ها، شتابدهندها، فضاهای اشتراکی و مدیران نهادهای مالی، بانک‌ها، سازمان‌های دولتی و خصوصی و مقامات کشوری و سایر فعالان حوزه استارتاپی در این دوره از رویداد یلدای استارتاپی؛ برگزار کنندگان این رویداد زمان بیشتری را برای گفتگو و آشنایی به منظور شروع همکاری در نظر گرفته‌اند.

    نظرات