برگزاری نشست مسئولان دفاتر روسای پارک علم و فناوری کشور در پارک علم و فناوری البرز

برگزاری نشست مسئولان دفاتر روسای پارک علم و فناوری کشور در پارک علم و فناوری البرز

برگزاری نشست مسئولان دفاتر روسای پارک علم و فناوری کشور در پارک علم و فناوری البرز
نشست مسئولان دفاتر روسای پارک علم و فناوری کشور به میزبانی پارک علم و فناوری البرز و با حضور دکتر عطاء اله ربانی رئیس پارک علم و فناوری روز چهارشنبه ۱۲ تیرماه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز، در این کارگاه که با هدف انتقال و تجربه صورت گرفت دکتر عطاء اله ربانی رئیس پارک علم و فناوری البرز با اشاره به اهمیت ارتباط پارک ها و مراکز رشد علم و فناوری گفت: این نشست ها به ارتباط موثر، شبکه سازی و هم افزایی پارک های علم و فناوری به عنوان قطب های توسعه فناوری کشور کمک خواهد کرد.
وی به ظرفیت ها و دستاوردهای پارک علم و فناوری البرز اشاره کرد و گفت: این پارک آماده همکاری با همه پارک های علم و فناوری در زمینه انجام پروژه ها و طرح های مشترک درکشور است
دکتر ربانی با حضور در کارگاه یک روزه مسئولان دفاتر روسای پارک علم و فناوری کشور در پارک علم و فناوری البرز به اهمیت کار روسای دفاتر اشاره کرد و اظهار داشت: مسئولیت مدیران و مسئولان دفاتر روسای پارک ها در مدیریت ارتباطات موثر و توسعه هم افزایی برای بهره وری بیشتر این ارتباطات بسیار مهم است.
در کارگاه مسئولان دفاتر روسای پارک علم و فناوری کشور که به همت واحد آموزش پارک علم و فناوری البرز  و پارک علم و فناوری گیلان  و تدریس دکتر حمید محمدی برگزار شد، موضوعات مختلف و مهارت های موردنیاز مسئولین دفاتر شامل مهارت های نرم، ارتباطات کلامی و فن بیان، ارتباطات غیرکلامی و زبان بدن، استفاده موثر از تلفن ویژه مسئولان دفاتر ، کاربرد فناوری اطلاعات، مدیریت ارتباط با مشتری، آئین نگارش و بایگانی حرفه ای به حاضران ارائه و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
گفتنی است پارک علم و فناوری البرز در قطب علم و فناوری کشور یعنی در استان البرز از پارک های موثر در حوزه تولید و مدیریت فناوری درکشور است.
شایان ذکر است در حاشیه این رویداد بازدیدکنندگان از نمایشگاه دایمی محصولات شرکت های دانش بنیان و فناور و تعدادی از مراکز و پزوهشگاه های فناور مجموعه بازدید کردند.
















لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری البرز

منبع خبر

پارک علم و فناوری البرز

پارک علم و فناوری البرز

زمینه فعالیت جامع

    نظرات