جلسه هماهنگی رویداد کار آفرینی و اشتغال بانوان توسط پارک علم و فناوری آذربایجان غربی برگزار شد

جلسه هماهنگی رویداد کار آفرینی و اشتغال بانوان توسط پارک علم و فناوری آذربایجان غربی برگزار شد

این جلسه در دفتر مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی با حضور دکتر علی محمدنیکبخت سرپرست پارک علم و فناوری آذربایجان غربی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری و همچنین نمایندگان دستگاه های بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی(ره) و اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری آذربایجان غربی، دکتر نیکبخت سرپرست پارک علم و فناوری آذربایجان غربی با بیان اینکه پارک ظرفیت بزرگی در استان است، اظهار کرد: این پارک پیش قراول حوزه فناوری بوده و ماموریت آن واضح و مشخص است.
وی ادامه داد: هر روزی که می گذرد ما زمان از دست می دهیم و دستگاه های اجرایی و حاکمیتی باید بیش از پیش از ظرفیت های پارک استفاده کنند.
دکتر نیکبخت با بیان اینکه پارک محل کسب و کارهای پلت فرمی و فرا مکانی است، افزود: شرکت های در پارک داریم که در این حوزه فعالیت میکنند، این شرکت های جوان و تحصیل کرده دنبال نیاز و سوژه برای ارائه خدمات هستند و با استفاده از پتانسیل این شرکت ها می توان در زمینه اشتغال و کار آفرینی بانوان کارهای زیادی انجام داد.
وی در ادامه جلسه پیشنهاد برگزاری کارگاهی با عنوان از منزل تا ثروت را داد و اظهار کرد: می توان با استفاده از بانک اطلاعاتی و مشارکت دستگاههای اجرایی و حاکمیتی در زمینه توسعه کسب و کار بانوان اقدامات زیادی انجام داد.
سرپرست پارک علم و فناوری همچنین از توانایی برگزاری رویدادی به نام دخترهای کار آفرین خبر داده و گفت: در صورت همکاری و مشارکت سایر دستگاهها، پارک برای شرایط سنی بازار پذیر میتواند چنین رویداد هایی برگزار کند.
شایان ذکر است در پایان این جلسه  تصمیم گرفته شد، تفاهم نامه ای فی مابین اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری و  پارک علم و فناوری آذربایجان غربی در زمینه توسعه کار آفرینی و اشتغال بانوان، انعقاد شود.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

منبع خبر

پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

پارک علم و فناوری آذربایجان غربی یک پارک علم و فناوری در شهر ارومیه می باشد

    نظرات