در نشست معاونان پژوهشی نیروهای مسلح استان با سرپرست پارک علم و فناوری مطرح شد: پارک علم و فناوری پشتوانه علمی ما باشد

در نشست معاونان پژوهشی نیروهای مسلح استان با سرپرست پارک علم و فناوری مطرح شد: پارک علم و فناوری پشتوانه علمی ما باشد

نشست معاونان پژوهشی نیروهای مسلح استان با سرپرست پارک علم و فناوری خوزستان ظهر امروز ۸ مردادماه ۹۸ در محل حوزه ریاست پارک علم و فناوری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناروی خوزستان در این نشست که معاون پژوهش و تحقیقات فرماندهی نیروی انتظامی استان، نیروی زمینی، قرارگاه حضرت ابوالفضل و نیز رییس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان خوزستان حضور داشتند بر محوریت پارک علم و فناوری خوزستان به عنوان مرجع نوآوری و فناوری در استان تاکید شد.

سرپرست پارک علم و فناوری خوزستان در این نشست با اشاره به اینکه خوزستان نیازمند یک همکاری صمیمانه میان همه ارگان های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و امنیتی انتظامی است، گفت: این همکاری باید بین همه سازمان ها باشد تا بتوانیم در جهت رفع مشکلاتی که مردم با آن درگیر هستند گام برداریم.

ایرج کاظمی نژاد ادامه داد: احساس امنیتی که در حال حاضر وجود دارد مرهون زحمات عزیزان نیروهای مسلح در کشور است. همه ما باید در هر حوزه ای که فعالیت می کنیم اثرگذار باشیم و بتوانیم تغییری مثبت ایجاد کنیم چرا که آنچه نیاز ضروری مردم است به یادگار می ماند عملکرد مثبت و کارآمد است.

وی بیکاری را معضل کنونی جامعه دانست و گفت: باید تلاش کنیم فضای کارآفرینی و مبتنی بر علم و دانش در استان ایجاد شود و پارک علم و فناوری آمادگی دارد از هر نوع فعالیت فناورانه مبتنی بر دانش حمایت کند.

سرپرست پارک علم و فناوری خوزستان عقد تفاهم نامه مشترک و راه اندازی مرکز نوآوری نیروهای مسلح استان را پیشنهادهایی در جهت توسعه همکاری های مشترک دانست و عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم از ظرفیت های علمی همدیگر در راستای حل مسایل استان عزیزمان خوزستان گام برداریم.




لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خوزستان

منبع خبر

پارک علم و فناوری خوزستان

پارک علم و فناوری خوزستان

پارک علم و فناوری خوزستان یک پارک علم و فناوری در شهر اهواز می باشد

    نظرات