مدیرعامل بنیاد ملی توسعه فناوری های فرهنگی از پردیس ICT بازدید کرد


جلسه و بازدید با حضور دکتر امیرحسین اسدی، مدیرعامل بنیاد ملی توسعه فناوری های فرهنگی، در محل پردیس ICT در ساختمان سجاد پارک علم و فناوری خراسان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان به نقل از پردیس ICT، در ابتدای این جلسه که در ر.ز سه شنبه ۳۰ آذر ماه سال جاری برگزار شد، مهندس علی جاهدی، مدیر پردیس ICT پارک علم و فناوری خراسان، ضمن معرفی پارک و مراکز توسعه فناوری فعال در استان، به گوشه ای از دستاوردها و توانمندی های شرکت های فناور و دانش بنیان حوزه های ICT و فرهنگی استان  اشاره کرد.

جاهدید بر تمرکز ویژه پارک علم و فناوری استان بر شبکه سازی میان شرکت ها و ظرفیت بالقوه هم افزایی میان شرکت های رشدیافته با شرکت های نوپا در این استان تاکید کرد.
در ادامه، مدیران شرکت های حاضر در جلسه (با موضوعات مرتبط با کسب و کارهای فرهنگی) به معرفی شرکت خود پرداختند. در انتها نیزدکتر امیرحسین اسدی، داور و مشاور مسابقه کسب وکار میدون، ضمن تقدیر از فعالیت های انجام شده در این پارک، بر اساس تجربیات متعدد شرکت های دیگر نکات ارزشمندی را در خصوص عوامل موفقیت یا عدم موفقیت کسب و کارها گفته و یکی از مهمترین ضعف های شرکت های نوپا را نبود استراتژی فروش دانست.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

      نظرات