(Sacoor Blue) اولین فروشگاه خود را در خاورمیانه...

(Sacoor Blue) اولین فروشگاه خود را در خاورمیانه...

(Sacoor Blue) اولین فروشگاه خود را در خاورمیانه افتتاح کرد

(Sacoor Blue) ، یک برند سبک زندگی جدید که توسط گروه Sacoor) ) ایجاد شده است، اخیراً اولین فروشگاه خود را در خاورمیانه در مرکز شهر Al Zahia) )، شارجه امارات راه‌اندازی کرده است.

خاستگاه این برند پرتغالی است و تقریباً ۱۲ فروشگاه در سراسر کشور در اواخر سال گذشته افتتاح کرده است .

این ایده جدید که با ( DNA ) نگرش و رویکردی آرام‌تر و آگاهانه‌تر به زندگی بوجود آمده است، الهام گرفته از تغییر و آینده‌ای بهتر است.

این برند درست از همان ابتدا با کانسپت(ایده) خلاقیت، اولین قدم‌های جاه‌طلبانه خود را با ترکیبی از استایل و طرز فکری آگاهانه که از انتخاب‌های پایدارتر در زندگی روزمره الهام گرفته شده، آغاز کرد.

(Sacoor Blue) با مخاطبان هدف «نسل Z » طراحی شده که رویکرد این برند و در اصل شعار برند زندگی خلاقانه و با انگیزه و ایجاد یک تغییر مثبت با محوریت پایداری است.

« A.W.A.R.E »، کالکشن کپسولی منحصربه فرد Sacoor Blue) ) که با تعهد به آینده‌ای پایدارتر و سازگار با محیط زیست ایجاد شده است، با ارائه لاین‌های متنوعی شامل کژوال، اسپرت و حتی فرمال است، همه محصولات با پنبه ارگانیک و مواد قابل بازیافت ساخته شده‌اند و احساس تندرستی و آسایش را به مشتری منتقل می‌کنند .

خطوط تولید Sacoor Blue) ) شلوار ( (chino ، پیراهن، پولو، کت و تی‌شرت و مجموعه کاملی از اکسسوری‌ها که در آینده نزدیک نیز اضافه خواهند شد، را شامل می‌شود.

ما معتقدیم که اکنون زمان مناسبی برای لانچ این ایده جدید است که مخاطبان هدف آن جمعیتی هستند که امروزه بیشتر به مسائل زیست‌محیطی توجه دارند.

(Sacoor Blue) به شما این اطمینان را می‌دهد که همواره در جهت پایداری تمام و کمال حرکت خواهد کرد. دلیلی که «نسل Z » برای آن ارزش قائل هستند و با آن همزاد‌پنداری می‌کنند و ناخودآگاه بر تصمیمات خرید آن‌ها و مهم‌تر از آن نحوه ارتباط‌شان با یک برند تاثیر می‌گذارد .

اریکا گومز، مدیرعامل (Sacoor) خاورمیانه می‌گوید: «لانچ (Sacoor Blue) در بهترین و درست ترین زمان انجام می‌گردد و به ما این امکان را می‌دهد که تمام جنبه‌های برند را از تولید تا خدمات، به‌منظور آینده‌‌ای روشن در جهت پایداری که هیجان بسیاری برای آن داریم، اختصاص داده و همتراز کنیم.»

(Sacoor Blue) به گسترش حضور خود در امارات ادامه خواهد داد، این برند قصد دارد شعب بعدی خود را در ماه مارس در City Center) (Deira و چندین فروشگاه دیگر در سراسر ( GCC ) و مالزی طی ۲ سال آینده بازگشایی کند.

لینک اصل خبر در سایت تجارت طلایی نیک روش

    منبع خبر

    تجارت طلایی نیک روش

    تجارت طلایی نیک روش

    تجارت طلایی نیک روش یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات