آیا استارتاپ کادرو تحولی در بازار عکاسی ایران ایجاد کرد؟

استارتاپ کادور که تنها سه ماه از تاسیس سرویس آنلاین آن می‌گذرد، نام وب‌سایتی است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن یک عکاس حرفه‌ای را به شما معرفی خواهد کرد.

به گزارش اکوسیستم، با کادور می‌توانید در هر زمینه‌ای از تولد مادربزرگ‌تان تا عکاسی صنعتی و تبلیغاتی، یک عکاس حرفه‌ای رزرو کنید. روال کار به این شکل است که ابتدا وارد سایت شده و موضوع عکاسی و بودجه‌ای که در نظر دارید را انتخاب می‌کنید، زمان و مکانی که عکاسی کنید را نیز باید مشخص نمایید، در ادامه کادرو ۳ عکاس حرفه‌ای که بیشترین تطبیق را با نیاز شما دارند معرفی می کند. می‌توانید با دید نمونه‌کارهای آن‌ها، عکاسی که بیشترین هماهنگی با سلیقه‌ی شما دارد را برای عکاسی انتخاب کنید.

قیمت‌های استارتاپ کادرو از ۶۰ هزار تومان برای نیم ساعت عکاسی حرفه‌ای تا ۹۰۰ هزار تومان برای هفت ساعت عکاسی در یک روز قابل رزرو است.

موسسین کادرو با این اعتقاد اقدام به تاسیس این استارتاپ کردند که هر فرد باید بتواند یک عکاس حرفه‌ای رزرو کند، در دنیای کنونی که آلبوم‌های چاپی قدیمی فراموش شده‌اند و حافظه‌های محدود گوشی‌های موبایل جای آ‌ن‌ها را گرفتند، این خاطرات ثبت شده به دست فراموشی سپرده می‌شوند.

با در نظر گرفتن مشکلاتی که عکاس‌ها در بازار عکاسی کشور دارند، کادرو می‌تواند یک فرصت بسیار مناسب برای ‌آن‌ها باشد. از عمده‌ترین مشکلاتی که عکاسان با آن روبرو هستند می‌توان اشاره کرد به عدم توانایی در اعلام یک قیمت نهایی و اقتصادی به مشتریان و مشکلات و بد قولی‌هایی که کارفرمایان در پرداخت کامل حق الزحمه به عکاسان ایجاد می‌کنند. استارتاپ کادرو می‌تواند همه این مشکلات را حل کند.

طبق ادعای کادرو، این استارتاپ تنها ۵ درصد از بهترین عکاسان متقاضی را پذیرش می‌کند، تمام عکاسان این مجموعه در فرایندی سخت، بطور دقیق بررسی و شناسایی می‌شوند. بر اساس گفته‌ی مدیر کادرو، عکسان پس از مصاحبه حضوری و بررسی‌های فراوان به مجموعه می‌پیوندند. بدین ترتیب به نظر می‌رسد مشتریان از نتیجه‌ی کار رضایت زیادی داشته باشند.

مدل قیمت گزاری ساعتی – فریمی که کادرو بکار برده است، شاید بتواند بازار تکه تکه شده عکاسی در ایران را نجات دهد، عکاسان حرفه‌ای فاقد کار زیادی را مشغول به کار کند و مردم بسیاری را نیز به تجربه داشتن یک عکاس حرفه‌ای در موقعیت‌های مهم زندگی‌شان علاقمند کند. برای استفاده از خدمات این استارتاپ می‌توانید به وب‌سایت www.kadro.co مراجعه کنید.

    نظرات