آغاز ثبت نام در الکام استارز 97 از 5 خرداد

آغاز ثبت نام در الکام استارز 97 از 5 خرداد

براساس اعلام سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، استارتاپ‌های علاقه مند به حضور در سالن الکام استارز در بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ می‌توانند از 5 لغایت 12 خرداد ماه سال جاری نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

به گزارش اکوسیستم، استارتاپ‌ها برای حضور در الکامپ امسال باید به سایت elecom-stars.com که برای فرآیند ثبت نام در نظر گرفته شده است، مراجعه کنند.

این رویداد در سال جاری با حضور سه گروه برگزار خواهد شد. گروه اول که بخش عمده‌ای از سالن را در اختیار خواهند داشت، استارتاپ‌هایی هستند که از مرحله ایده فراتر رفته‌اند و اقدامات اولیه برای تجاری‌سازی طرح‌هایشان را طی کرده‌اند.

گروه دوم صاحبان ایده هستند، این افراد الزامی ندارد که ایده خود را به مرحله اجرا رسانده باشند. آنها می‌توانند با هدف یافتن سرمایه‌گذار، شتابدهنده یا دریافت مشاوره در الکام استارز حضور پیدا کنند.

گروه سوم شامل استارتاپ‌هایی می‌شود که درخواست حضور در غرفه‌های بزرگ را نیز دارند. این دسته طبق تعرفه‌های رسمی شرکت سهامی نمایشگاه‌ها می‌توانند در نمایشگاه الکامپ و سالن الکام استارز حضور داشته باشند.

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور تعرفه حضور استارتاپ‌ها در الکام استارز و تخصیص فضای مورد به آنها را به شرح زیر، اعلام کرد:

  • غرفه اقتصادی: شامل کانتر اشتراکی، فضای جلسه اشتراکی و یک عدد صندلی با قیمت 250 تومان
  • غرفه پایه: شامل فضای اختصاصی، میز اختصاصی، یک عدد صندلی و دارای برق با قیمت 750 تومان
  • غرفه اختصاصی: 12 متری و مناسب استارتاپ‌ها شامل فضای اختصاصی، پنل‌های استاندارد نمایشگاهی، میز و 2 عدد صندلی، دارای برق با قیمت حدودی یک میلیون 680 هزار تومان
  • غرفه بزرگ: بالای 12 متر که برای شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ و مراکز علمی و دانشگاهی مناسب است و هزینه آن براساس متراژ درخواستی و خدمات اختصاصی مشخص می‌شود.

بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ، از 6 الی 9 مرداد ماه سال جاری توسط سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور برگزار خواهد شد. به گزارش این سازمان، تاکنون بالغ بر ۶۰۰ شرکت برای حضور در سالن‌های اصلی این نمایشگاه ثبت نام کرده‌اند. شرکت‌هایی که علاقه مند به حضور در این نمایشگاه هستند، می‌توانند از طریق وب سایت iran-elecomp.com تا 3 خرداد ماه اقدام به ثبت نام کنند.

    نظرات