پرکارترین کارمندان جهان ژاپنی ها نیستند

پرکارترین کارمندان جهان ژاپنی ها نیستند

آمارها حاکی از آن است که بر خلاف تصور عموم، پرکارترین کارمندان جهان ژاپنی نیستند و حتی کارمندان 8 کشور جهان بیشتر از آنها کار می‌کنند.

به گزارش اکوسیستم، براساس اعلام سازمان همکاری و توسعه اقتصادی، کارمندان در کشور مکزیک با ۲۲۴۶ ساعت، بیشترین ساعت کاری را در میان کارمندان سراسر جهان دارند، آنها ۴۶۷ ساعت بیش از میانگین ساعت کاری آمریکایی‌ها کار می‌کنند؛ با این تفاوت که درآمد کارکنان در کشور مکزیک تنها یک پنجم درآمد کامندان آمریکایی است.

در کره جنوبی که رتبه دوم را دارد نیز علیرغم تلاش دولت به منظور کاهش یافتن ساعت کاری، کارمندان این کشور بطور میانگین ۲۱۱۳ ساعت در سال کار می‌کنند. یونانی‌ها نیز که پس از وقوع بحران مالی غالبا افرادی تنبل که مایل به بازنشستگی زود هنگام هستند تصور می‌شدند، بیش از سایر کشورهای اروپایی کار می‌کنند و با ۲۰۴۲ ساعت کار در سال، رتبه سوم را به دست آورده‌اند.

پس از یونان، کارکنان کشور شیلی با  ۱۹۸۸ ساعت کار در سال، روس‌ها با ۱۹۷۸ ساعت و ترک‌ها با ۱۸۳۲ ساعت کار در رتبه‌های بعدی قرار دارند. کارکنان کشور آمریکایی‌ها نیز با ۱۷۷۹ ساعت در پله هفتم قرار گرفته‌اند و بعد از آنها ایتالیایی‌ها رتبه هشتم را دارند، کارمندان ایتالیایی ۱۷۲۵ ساعت در سال کار می‌کنند.

براساس آنچه سازمان همکاری و توسعه اقتصادی اعلام کرده است، برخلاف عقیده بسیاری از مردم که کارمندان ژاپنی بیش از سایر مردم جهان کار می کنند، آنها با ۱۷۱۹ ساعت کار در سال رتبه نهم را به خود اختصاص داده‌اند. پس از ژاپن نیز بیشترین ساعت کاری به ترتیب به کشورهای کانادا، اسپانیا، انگلیس، استرالیا، فرانسه و آلمان متعلق است.

    نظرات