Redux توسط گوگل خریداری شد

Redux توسط گوگل خریداری شد

شرکت گوگل در ماه دسامبر استارتاپ انگلیسی Redux را بدون انتشار هیچ خبری خریداری کرد. این استارتاپ توسعه دهنده نوعی فناوری است که سطوحی از جمله نمایشگر گوشی‌های هوشمند یا مانیتور را به بلندگو تبدیل می‌کنند.

به گزارش اکوسیستم، اطلاعات زیادی در مورد چگونگی عملکرد این فناوری در دسترس نیست؛ ولی براساس گزارش شرکت مشاوره مهندسی Cambridge Design Partnership که در پروژه مذکور با استارتاپ Redux همکاری کرده است، این سیستم از تکنولوژی امواج خمیده استفاده می‌کند که بطور مستقیم توانایی ارائه اصوات با کیفیت و حتی بازخورد لامسه‌ای از یک سطح را دارد. این نوع از امواج میکروسکوپی هستند و روی سطح اکثر مواد از جمله شیشه، فلز و پلاستیک حرکت می‌کنند.

تاکنون مشخص نشده است که گوگل چرا اقدام به خرید این تکنولوژی کرده است، ولی احتمالا در نسل بعدی گوشی‌های هوشمند پیکسل یا اسپیکرهای هوشمند هوم که دارای نمایشگر هستند، شاهد تکنولوژی Redux خواهیم بود. در آینده نزدیک نمایشگرهایی با تکنولوژی Redux می‌توانند جایگزین اسپیکر گوشی‌های هوشمند شوند و در نتیجه دست مهندسین در طراحی گوشی‌هایی با حاشیه اندک بازتر خواهد شد.

در حال حاضر این غول فناوری تمایلی به ارائه توضیحاتی در این مورد ندارند و راجع به جزییات قرارداد نیز خبری منتشر نشده است. براساس آنچه که در صفحه لینکدین استارتاپ Redux موجود می‌باشد، این استارتاپ بیش از 178 پتنت را ثبت کرده است و منتظر اتمام مراحل ثبت 50 پتنت دیگر نیز می‌باشد.

    نظرات