قیمت مناسبتری سراغ دارید؟ نقش بازخورد کاربران دیجیکالا ...
هدف هر فروشگاهی حفظ جلب رضایت مشتری است. این اتفاق باعث میشود که مشتری برای خرید دوباره به همان فروشگاه ...
هدف هر فروشگاهی حفظ جلب رضایت مشتری است. این اتفاق باعث میشود که مشتری برای خرید دوباره به همان فروشگاه ...
روز چهارشنبه ۱۵ تیرماه ۱۴۰۱، دومین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان به میزبانی روابط عمومی پارک علم و ...
نوپانا: دیجیفای مجموعهای است که با هدف ارائه خدمات باشگاه مشتریان برای صاحبان مشاغل مختلف راهاندازی شد. این شرکت هماکنون ...
تعامل بیشتر با مشتریهای اینستاگرامی به کمک ابزار فروشگاهساز شاپلینک تجارت همواره در جایی رخ میدهد که در آن انسانها ...
سه شنبه چهاردهم تیرماه ۱۴۰۱ مجمع عمومی اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران برگزار شد که در پی ...
جشن تولد سیسالگی شرکت بهین تکنولوژی با معرفی محصولات جدید این شرکت در زمینه دسکتاپهای مجازی برگزار شد. نوپانا : ...
دانش بنیانها به رفع نیازهای شرکت آب و فاضلاب شیراز کمک کنند/ ورود دانش و فناوری نوین به فرایندهای تصفیه ...
رجعت به دنیای آفلاین آمازون، غول خردهفرشی آنلاین دنیا در آخرین ابتکار خود، اولین فروشگاه لباس فیزیکیاش را افتتاح کرد. ...
صد و شصت و هشتمین جلسه شورای جذب و پذیرش مرکز رشد در روز چهارشنبه ۱۵ تیرماه سال جاری در ...