روایت اسنپ اکسپرس از بازار کالاهای...
بازار ۲۳ میلیارد دلاری و سهم ۰.۸ درصدی پلتفرمهای آنلاین اسنپ اکسپرس نخستین گزارش تحلیلی خود از بازار کالاهای سوپرمارکتی ...
بازار ۲۳ میلیارد دلاری و سهم ۰.۸ درصدی پلتفرمهای آنلاین اسنپ اکسپرس نخستین گزارش تحلیلی خود از بازار کالاهای سوپرمارکتی ...
«دوبی اوتلتمال» در حال آماده شدن برای توسعه فضای خرده فروشی جدید است. این مرکز خرید در جاده العین پس ...
در شماره ۱۱۲ ماهنامه تجارت طلایی موضوعات مختلفی را در رابطه با صنعت خرده فروشی کشور برای اشتراک گذاری با ...
برندتعطیالت (هالیدی) با هدف طراحی و تولید پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، توسط آقای مهرداد افراز در سال ۱۳۷۴تاسیس گردید. ...
چهارمین نمایشگاه بین المللی مراکز خرید فروشگاههای زنجیرهای، رویکردهای نوین صنعت خرده فروشی و صنایع وابسته روزهای ۲ تا ۵ ...
با بزرگ شدن اندازه شرکتها، پیچیدگی عملیات و فرآیندها افزایش پیدا میکند و از طرفی انجام تحلیلهای دقیق با روشهای ...
خردهفروشان در سال ۲۰۲۲ با چالشهای زیادی از جمله تعدیل نیروی کار، کمبود زنجیره تامین و تورم بیسابقه که باعث ...
رئیس اتحادیه کشوری فروشگاههای زنجیرهای امسال دفاتر استانی اتحادیه راهاندازی میشود در موضوع درج قیمت تولیدکننده روی کالاها، اعضای اتحادیه ...
تعامل بیشتر با مشتریهای اینستاگرامی به کمک ابزار فروشگاهساز شاپلینک تجارت همواره در جایی رخ میدهد که در آن انسانها ...
سه شنبه چهاردهم تیرماه ۱۴۰۱ مجمع عمومی اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران برگزار شد که در پی ...
رجعت به دنیای آفلاین آمازون، غول خردهفرشی آنلاین دنیا در آخرین ابتکار خود، اولین فروشگاه لباس فیزیکیاش را افتتاح کرد. ...
فیلیپ کاتلر، پدر بازاریابی مدرن، میگوید: «در زمان رکود بازار دو دسته از کسبوکارها نابود میشوند؛ آنهایی که سیستم بازاریابی ...
اولین نشست مشترک «سکان» و «تجارت طلایی» اولین نشست تخصصی « نقش تحلیل دادهها در صنعت خردهفروشی » با همکاری ...
در آستانه برگزاری نمایشگاه ایران ریتیل شو در گفتوگو با مجری برگزارکننده مطرح شد: فعالان صنعت ریتیل توان حل مشکلات ...