دستگاه ضدعفونی کننده سطوح با تکنولوژی بخار هیدروژن پلاسما را ساختند


مرتضی داوودی مدیرعامل شرکت داریا دانش بارثاوا در گفتگو با روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان رضوی گفت: شرکت ما فعالیتش را از سال ۹۵ با تولید دستگاه وارمر سرم آغاز کرد که از اداره کل تجهیزات پزشکی مجوز Imed را برای این محصول اخذ کردیم و ما اولین و تنها تولید کننده این دستگاه هستیم.
داوودی افزود: ابزار دومی که تولید کردیم ابزار تروکار لاپاروسکپی بود که در سال ۹۶ مجوز آن را دریافت کردیم؛ این تروکار چندبار مصرف پلیمری هم، نمونه داخلی ندارد.
وی ادامه داد: محصول سومی که مجوز آن را گرفتیم دستگاه اسپری لایزر پلاسما است که وظیفه‌آن استریل کردن ابزارهای حساس به دما است. محصول ما دانش‌بنیان است و از لحاظ نرم‌افزاری و سخت‌افزاری صفر تا صد آن داخل شرکت خودمان تولید می‌شود و از اداره کل تجهیزات پزشکی مجوز Imed و همچنین مجوز دانش‌بنیان را برای این محصول گرفتیم.
مدیرعامل شرکت داریا دانش بارثاوا اضافه کرد: دستگاه آخری که تولید کردیم از سال ۹۹ شروع به کار کردیم و در سال ۱۴۰۰ به نتیجه رسید دستگاه ضدعفونی کننده سطوح است که از تکنولوژی بخار هیدروژن و پلاسما استفاده می‌کند.
مرتضی داوودی تاکید کرد: ما برای تشکیل شرکت و ورود به حوزه دانش‌بنیان از مشاوره‌های پارک علم و فناوری خراسان رضوی برخوردار شدیم و تمام تولیدات ما در داخل پارک انجام شده است و در کلیه روابط اداری و گرفتن مجوزها و فروش از خدمات و همکاری پارک بهره‌مند بودیم و در نهایت پارک زمینی را در اختیار ما قرار داد که در قالب اجاره ۳۰ ساله بنای کارخانه خود را در آن احداث نموده‌ایم.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات