تحریم ها باعث شکوفایی تکنولوژی و پرورش نیروهای زبده می‌شود

تحریم ها باعث شکوفایی تکنولوژی و پرورش نیروهای زبده می‌شود


روز دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱، پارک علم و فناوری خراسان رضوی میزبان دکتر امیررضا رجبی، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بود.

به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان رضوی،روز دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی و هیئت همراه، میزبان پارک علم و فناوری خراسان بود.

در این نشست دکتر میرزائی ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله گفت: در سال ۱۴۰۱ بنا به دستور مقام معظم رهبری (مدظله)، در استان یک هم صدایی ایجاد شده است و تک تک مسئولینی که تاثیر گذار و تصمیم ساز هستند یکصدا در راستای حمایت از جوانان و شرکت ها قدم برمی دارند.

میرزائی تاکید کرد: در این مسیر من و مجموعه همکارانم در پارک علم و فناوری خراسان به عنوان عضو کوچکی از این اکوسیستم در خدمت شرکت هایی که نقش موثری در پیشرفت کشور ایفا می کنند هستیم و همچنین از آنها با تمام وجود حمایت می‌کنیم.

رئیس پارک علم و فناوری افزود : تحریم و تصمیم سیاست مداران امریکایی در واقع باعث ایجاد نیروهای زبده و شکوفایی تکنولوژی که در لبه مرز دانش حرکت می کند شده است و این نشان از لیاقت جوانان ماست.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: کشورهای دیگر گاه تصور می کنند که ایران توان دستیابی به فناوریهای برتر را ندارد در حالی که استعدادهای زیادی در کشور ما برای رسیدن به فناوریهای نوین و پیشرفت و توسعه وجود دارد و اگر ما مسوولان دولتی مانع نشویم هیچ مانعی در مسیر نخبگان کشورمان برای رسیدن به موفقیت وجود ندارد.

در پایان جلسه، با هدف توسعه تولید دانش بنیان و صادرات محور و اتصال بخش صنعت و معدن به دانش و فناوری، چهار تفاهمنامه همکاری فی ما بین پارک علم و فناوری خراسان و سازمان صمت منعقد گردید.

شایان ذکر است از شرکت های احیا درمان پیشرفته ، پرتو صنعت پاژ و پیمان خطوط شرق، بازدید میدانی به عمل آمد.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات