ما به شرکت های پارک خراسان اعتقاد داریم

ما به شرکت های پارک خراسان اعتقاد داریم


روز چهارشنبه بیست و سوم شهریور ماه، جمعی از مدیران شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد از پارک علم و فناوری خراسان بازدید کردند.

به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان روز چهارشنبه بیست و سوم شهریور ماه، جمعی از مدیران شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد با هدف ارتقاع همکاری های مشترک و توسعه همکاری با شرکت های دانش بنیان و فناور، از پارک علم و فناوری خراسان بازدید کردند.
یحیی فیضی مدیرعامل شرکت پالایش گاز خانگیران ضمن تاکید بر دستاورد های پارک علم و فناوری در حوزه انرژی تصریح کرد: ما به شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک خراسان اعتقاد کامل داریم.
وی همچنین افزود: هدف ما به واسطه نامگذاری سال  به کارگیری خدمات شرکت های داخلی است که با همکاری پارک خراسان با پالایشگاه امکان پذیر می‌شود.
مدیرعامل شرکت پالایش گاز خانگیران تاکید کرد: یکی از ماموریت های ما بحث نیازهای فناورانه است و مهمترین آن مسئولیت اجتماعی ما است.
همچنین در این نشست یحیی فیضی خواستار نظارت بیشتر بر روی محصولات شرکتها پس از عقد قرار داد را نیز داشتند.
در ادامه دکتر مسعود میرزائی گفت: ما در پارک باید نظام مردم سازی را به وجود آوریم تا نخبگان و فناوران  به این باور برسند که درب پارک علم و فناوری بر روی آن ها باز است و ما تا حد توان حامی شرکت های فناور و دانش بنیان هستیم.
دکتر میرزائی با تاکید بر اهمیت به کار گیری نیروهای جوان و نخبه کشور در خواست همکاری با طرح دستیار فناوری را داشتند.
شایان ذکر است در این نشست از شرکت های پژوهشی صنعتی طاها قالب توس ، پرتو صنعت پاژ ، مطلق کاران شرق و سیما طراحان مبتکر توس بازدید به عمل آمد.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات