سه ایده برتر ایده شو فناوری اطلاعات (IT) معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری لرستان؛ هفتمین دوره از رویدادهای ایده شو از دانایی تا دارایی پارک علم و فناوری لرستان با موضوع فناوری اطلاعات، صبح امروز در محل سالن جلسات پارک علم و فناوری لرستان به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

رئیس پارک علم و فناوری لرستان گفت : در این رویداد علمی پس از داوری ۱۰ ایده رسیده به دبیرخانه رویداد، تعداد سه ایده در حوزه فناوری اطلاعات برگزیده شد.

فرهاد نامداری افزود: آقای میلاد سیسی با ایده « کیدز لند : مجموعه انیمیشن های تعاملی برای بهبود روابط اجتماعی کودکان اوتیسمی برمبنای رابط های کاربری هوشمند با رویکرد به تعامل از طریق بیانات احساسی چهره و تشخیص فرامین صوتی»، خانم سپیده جعفری با ایده « زرنگلوم : استفاده از فناوری های هوشمند تعاملی برای بازیوارسازی محتوای کتب درسی و زنگ ورزش» و آقای اشکان تقی زاده  با ایده «تکنویاب: ایجاد بازار خرید و فروش فناوری با ارزشگذاری منطقه ای فناوری»، به ترتیب نفرات اول تا سوم شدند.

شایان ذکر است از نفرات اول تا سوم برگزیده این رویداد با اهدای لوح تقدیر و جوایز نقدی تقدیر شد. همچنین برگزیدگان جهت حمایت از فرآیند توسعه ایده خود، مشمول عضویت در مراکز رشد واحدهای فناوری پارک علم و فناوری لرستان خواهند شد.

ایده‌شو رویدادی است که با هدف ایجاد فرصتی مناسب برای افراد توانمند در ایده‌پردازی، برای بیان ایده و انتقال آن به دیگران، ایده ‌های نوآورانه خود را از لحاظ عامه‌ پسند بودن برای حضار و قانع‌ کننده بودن برای داوران فنی و فعالان اقتصادی جهت راه‌اندازی یک کسب و کار می‌سنجند.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری استان لرستان

منبع خبر

پارک علم و فناوری استان لرستان

پارک علم و فناوری استان لرستان

پارک علم و فناوری استان لرستان یک پارک علم و فناوری در شهر خرم آباد می باشد

    نظرات