مراسم اختتامیه بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار استان گلستان برگزار شد

مراسم اختتامیه بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار استان گلستان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، در این مراسم که با حضور روسای دانشگاه‌ها، مدیران دستگاه‌های اجرایی، مدیران غرفه‌ها، پژوهشگران و دانشجویان در محل برگزاری نمایشگاه برگزار شد، دکتر مهدی غفاری رئیس پارک علم و فناوری گلستان ضمن تقدیر از میزبانی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، اظهار داشت: در نمایشگاه امسال تعداد ۱۴ کارگاه آموزشی و ۱۰ پنل تخصصی مرتبط با معضلات استان با کمک دستگاه‌های مختلف برگزار شد.

وی با اشاره به استقبال خوب از نمایشگاه امسال، افزود: طی آمار روزانه بین ۷۰۰ الی ۸۰۰ نفر از نمایشگاه بازدید کردند و رشد چشمگیری نسبت به سنوات قبل شاهد بودیم.

دکتر غفاری گفت: تفاهمنامه‌های متعددی توسط دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی منعقد و رویداد فرش فناوری با حضور اصحاب رسانه برگزار شد که در آن فناوران ایده های خود را ارائه کردند.

دبیر بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار استان گلستان خاطرنشان کرد: از دیگر اتفاقات مهم نمایشگاه امسال، معرفی نیازهای فناورانه صنایع بود که در آن مشکلات و چالش‌های صنایع بیان شد و پژوهشگران و دانشگاهیان آن‌ها را شنیدند که امیدواریم منتج به عقد تفاهمنامه شود.

وی افزود: از دیگر برنامه‌های اجرا شده در نمایشگاه امسال، تورهای فناوری بود که در آن یک راهنما بخش‌های مختلف را توضیح داده تا مدعوین و مراجعان با تسلط بیشتری از بخش‌های مختلف دیدن نمایند.

همچنین همزمان با اختتامیه بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار استان گلستان، غرفه‌های برتر این نمایشگاه معرفی شدند؛ بر این اساس، از میان دانشگاه‌های شرکت کننده در نمایشگاه امسال، غرفه دانشگاه آزاد اسلامی استان، دانشگاه فرهنگیان استان و مرکز تحقیقات علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان به عنوان غرفه‌های برتر انتخاب شدند.

اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره)، اداره کل آموزش و پرورش استان و اداره کل فنی و حرفه‌ای استان به عنوان غرفه‌های برتر از میان دستگاه‌های اجرایی و غرفه‌ اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان نیز در حوزه صنایع خلاق به عنوان غرفه برتر انتخاب و معرفی شد.

در پایان به تمامی غرفه‌های شرکت‌کننده در نمایشگاه از سوی دبیرخانه نمایشگاه لوح یادبودی اهدا شد.

گفتنی است بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار استان گلستان که از ۱۷ آذرماه ۹۸ در محل دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان آغاز به کار کرده بود، عصر امروز ۲۰ آذرماه با برگزاری مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد.

    لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری گلستان

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری گلستان

    پارک علم و فناوری گلستان

    پارک علم و فناوری گلستان یک پارک علم و فناوری در شهر آق قلا می باشد

      نظرات