ظرفیت های موجود در بازار حوزه تجهیزات پزشکی بررسی شد


در یک جلسه مجازی، تائیدها، مجوزها و آزمایش‌های مورد نیاز شرکت‌های فناور برای انجام تست محصول، توسعه بازار، آشنایی و ارتباط با شبکه‌های بازار مورد بررسی قرار گرفت و همچنین تفاهم نامه ای در این راستا در اینده منعقد خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان؛ امروز ۹ شهریورماه، پارک علم‌وفناوری خراسان با انجمن تجهیزات پزشکی کشور و اتحادیه تجهیزات پزشکی استان جهت  آشنایی، هم‌اندیشی و بیان یکسری مسائل در راستای توسعه تعاملات و همکاری‌های فی‌مابین شرکت‌های فناور با شبکه بازار و مراجع دارای اهمیت در بخش تجهیزات پزشکی، جلسه‌ای را با حضور مهندس مسلمی رئیس انجمن صنفی متخصصین تجهیزات پزشکی کشور، مهندس نایب معاون تجهیزات پزشکی کشور، مهندس کرباسی مدیعامل شرکت تولید تجهیزات پزشکی و مهندس زیروحی مدیر فنی اتحادیه تجهیزات پزشکی استان خراسان به صورت آنلاین برگزار کرد.

هدف از برگزاری این جلسه، آشنایی با ظرفیت‌های انجمن تجهیزات پزشکی کشور و اتحادیه تجهیزات استان در راستای حل مسائل و‌ موضوعات مرتبط با شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان بود و در راستای انعقاد تفاهم‌نامه‌ای در اینده است.

همچنین این تفاهم ‌نامه بین‌ انجمن تجهیزات پزشکی کشور، اتحادیه تجهیزات پزشکی استان و پارک علم‌وفناوری خراسان بسته خواهد شد.

در این تفاهم‌نامه به صورت ویژه‌ای بر حوزه تائیدها، مجوزها و آزمایش‌های مورد نیاز شرکت‌های فناور برای انجام تست محصول، توسعه بازار، آشنایی و ارتباط با شبکه‌های بازار توجه‌ ویژه‌ای خواهد شد.

این موارد مهم تعاملاتی است که به زودی در بستر یک تفاهم‌نامه مشترک مورد بررسی قرار داده خواهد شد تا شاهد منعقد شدن این تفاهم‌نامه باشیم.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات